Procedura zgłoszeń reklamacyjnych
Należy uważnie się zapoznać z procedurą, ponieważ niespełnienie któregoś z punktów może skutkować odrzuceniem zgłoszenia reklamacyjnego !
1. Należy rozpoznać usterkę, zlokalizować uszkodzone/wadliwe komponenty, w razie problemów z rozpoznaniem usterki skontaktować się z Dystrybutorem – Firmą WIENKRA
2. Wypełnić formularz zgłoszenia serwisowego KLIKNIJ TUTAJ
W zgłoszeniu należy:
- Podać dane klienta ostatecznego, w szczególności datę sprzedaży (od tego momentu liczy się okres gwarancyjny).
- Podać dane zgłaszającego wraz z datą zakupu sprzętu w Firmie WIENKRA.
- Dokładnie uzupełnić symbol modelu urządzenia (wersja skrócona oraz rozszerzona (nazwa w nawiasie na tabliczce znamionowej). Jeżeli zgłaszana jest usterka jednostki wewnętrznej należy odpowiednio podać symbole dla jednostki wewnętrznej.
- Dokładnie uzupełnić numer seryjny reklamowanego urządzenia. (Ponieważ zdarzają się „literówki” w zapisie symbolu modelu oraz numeru seryjnego prosimy o przesłanie zdjęcia tabliczki znamionowej urządzenia.)
- Dokładnie opisać usterki urządzenia.
- Podać symbol lub nazwę zamawianych części. W razie braku informacji o symbolu części prosimy o kontakt z Dystrybutorem – Firmą WIENKRA w celu ich ustalenia (zostanie przesłany rysunek złożeniowy urządzenia w celu określenia przez instalatora nr lokalizacji uszkodzonej/wadliwej części).
- Podać sposób dostawy części (odbiór osobisty lub wysyłka na podany adres).
- Podać dane osoby kontaktowej (imię i nazwisko, numer telefonu) naprawiającej uszkodzone urządzenie.
3. Konieczne jest załączenie WYMAGANYCH dokumentów:
- Skany wypełnionej karty gwarancyjnej (strony z zestawieniem urządzeń, danymi urządzeń, instalacji, instalatora, użytkownika oraz adnotacjami dotyczącymi przeglądów oraz napraw).
- Skan faktury zakupu klienta ostatecznego (ważna jest data zakupu przez klienta).
- Zdjęcie tabliczki znamionowej uszkodzonego urządzenia, w celu usprawnienia procedury zgłoszenia reklamacyjnego.
W PRZYPADKU BRAKU WYMAGANYCH POWYŻEJ DOKUMENTÓW REKLAMACJA NIE BĘDZIE ROZPATRYWANA!
*(oprócz pozycji 3. C)
Realizacja reklamacji gwarancyjnej odbywać się będzie po podaniu wszystkich zamawianych części niezbędnych do naprawy uszkodzonego urządzenia. Zgłoszenie wysłane bez podanych części nie będzie uznawane.